In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
_________________ VW Golf Sportscombi 2,0tdi 150hk 4Motion 2014 Skoda Pickup 2001 1,9D Kan ha svårt att kolla PM, eftersom man får aldrig mail från forumet. Kollar istort sett bara via tapatalk.... Vill du nåt så maila.
2014 01 08, 22:29
D.J
Användare
Blev medlem: 2013 09 09, 21:02 Inlägg: 216
Re: Superb II med det rätta stuket
Lite för hängig för min smak. Gillar inte när hjulen försvinner in under skärmarna, blir så mycket pizza-bmw då.
_________________ Mvh, Daniel Skoda Superb 170 DSG 4x4 2014
2014 01 08, 23:38
Amazonas
V.I.P
Blev medlem: 2013 09 06, 23:01 Inlägg: 811 Ort: Söder om Södertälje
Bilmodell: Skoda Octavia Combi 1.4 TSI -15
Re: Superb II med det rätta stuket
Luftfjädring på den tydligen.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
_________________
2014 01 08, 23:46
Amazonas
V.I.P
Blev medlem: 2013 09 06, 23:01 Inlägg: 811 Ort: Söder om Södertälje
Bilmodell: Skoda Octavia Combi 1.4 TSI -15
Re: Superb II med det rätta stuket
va inte lyftfjädring på den
Die Kernkompetenz der Experten vom Niederrhein ist das Ändern der Motorsteuerung zum Zwecke der Leistungssteigerung oder aber zum Kraftstoff sparen. Mit dem unbedingt erforderlichen Know-how sowie dem notwendigen, aber fast allseitig unterschätzten Aufwand werden dem 2.0-Liter-TDI jetzt – statt der serienmäßigen 170 PS und 350 Nm maximalem Drehmoment – 210 PS und 435 Nm max. Drehmoment entlockt. Dieser chirurgische Eingriff in die Motorelektronik schlägt mit 650 Euro zu Buche. Die Anpassung der DSG-Software an das maximierte Drehmoment kostet weitere 200 Euro. Letztere entfallen natürlich bei Autos mit Schaltgetriebe.
Das Fahrwerk ist mit einem H&R-Gewindefahrwerk (für 1.145 Euro ohne Einbau) sowie einem Stabikit (485 Euro ohne Einbau) gleichen Ursprungs optimiert.
Die Verbindung zwischen Auto und Straße übernehmen Schmiedefelgen vom Audi A6 (4G) in 8,5×20 ET45, bezogen mit Pirelli Z-Nero in 235/35ZR20.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori