In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Jag ska montera en backkamera på min Skoda Superb kombi 2013.Jag undrar om någon vet hur man tar bort insidan av bakluckan?Det finns en skruv men det ger inget resultat att lossa den. Tacksam för svar snarast. Johnny H.
2018 09 28, 8:14
BilMeken
Användare
Re: Baklucka Skoda Superb kombi
Har inte själv demonterat på en Superb. Men gissar att förfarandet är lika som Audi. Hitta det fåtal skruvar som finns o dra loss clipsen. https://www.youtube.com/watch?v=S-io_SuWlpY
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori