In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Panzergrau..? Jag är kluven. Snygg? Nja. Annorlunda? Ja. Effektfull? Ja, för att den är så udda. Jag är rädd för att man tröttnar snabbt på den. Men... jag är inte helt säker. Redan nytvättad en ljus sommardag för den tankarna till smuts och slask i januari så frågan är hur man upplever den i januari när det är just smuts och slask? Men vem vet, man kanske älskar färgen då. Jag kan ju fel.
Det är kul att Skoda har några udda färger. De har en solid mörkgrön också. Fast jag känner inför den som inför den grå. Jag gillar grönt och hade gärna haft en i mörkgrön metallic och med brun skinnklädsel.
_________________ "I didn't hear your question but the answer is aliens"
2018 06 21, 22:49
Brandten
Flitig Användare
Re: Grå färg = riktigt snygg!
Tänkte nästan foliera min så där till säljaren påpekade att det som gör den grå så snygg är alla detaljer i svart på bilen. Min L&K är ju krom överallt.
När jag fortfarande hade råd att tänka på ny bil, kollade jag mycket på en lite mörkare grå metallic. Den var också snyggast med många svarta detaljer. Mellangrått är det tacksammaste när det gäller smuts och damm...
_________________ Inte beroende av arbete, bara av inkomst!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori